För den outbildade är ett A bara tre pinnar.

Dagens Citat::
"För den outbildade är ett A bara tre pinnar."

Jag måste snart åka upp till Dalen igen och hälsa på Papi min, mina flor-tuggummin börjar ta slut.!
Men självklart känner jag abstinens att få träffa han (och inte bara tuggummina) och lillasyster Elin (även fler tottar som betyder där uppe).
Long time no see, snart ett år sedan i slutet av December.. segt..

4 pojkar har jag hemma i lägenheten just nu, 2 som spelar tv-spel och 2 som pratar ihjäl varandra, men det e trevligt så jag passar på att uppdatera bloggen för en gångs skull.

LillÄl har även åkt tillbaka till Dalen i fredags, men det var skoj och jag är tacksam att hon var här nere den långa tiden hon stannade.!

(Pruppen och jaG som dricker specialarna vi gjorde)

Känner mig i behov av att fixa ögonbrynen och mina ben, naglarna och håret, lite allt möjligt helt enkelt haha.!
Men när, var och hur.? (är frågan)

Det är någonting i mig som brinner.. bra eller dåligt.? Irriterad eller glad.? Det är svårt för jag är inte säker och jag vet inte riktigt vad det är...

Jag tror jag ska lägga mig i badkaret nu ett tag..

Puss&Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback