Pappa, Plejaderna & Tattoo

Papi, jag vet att du spionerar på min blogg efter uppdateringar lite då och då, så här kommer ett blogginlägg tillägnat dig.

Jag minns en gång när vi bodde i Liden och det var vinter och mycket snö ute, det var kväll och stjärnorna lös starkt upp himmlen medans det snöade stora fruffiga snöflingor ovanför oss.
Där står vi på gården och tittar upp och jag minns att du lär mig vad olika stjärnor/stjärngrupper heter.
Plejaderna var det som satt sig mest och det minnet kommer alltid att finnas nära mig.
Så jag har låtit mig Tattooera detta, som sjärnor och snöflingor, bakom mitt öra för det var en väldigt fint ögonblick i mitt liv och betydelsefullt.
Jag har tänkt på det länge, väldigt länge och tillslut blev det av, så här kommer en bild på resultatet för oss och det ♥



Älskar dig Papi ♥


Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Jaha!!!Nu fick du i allafall mig att gråta!!!Jisses flicka!!

2010-12-17 @ 16:40:54
Postat av: Kicki

Snyggt Sanna, ett fint minne är alltid en fin tatuering. Kramar från mig och farbror Jan

2010-12-23 @ 22:15:49
Postat av: Faster Eva

Åh lilla Sanna vad fint..en till här som glädjegråter <3. Den bästa av tatueringar.

Önskar dig en riktigt God Jul & Ett Gott Nytt År. Många kramar till dej från mej. Hälsa alla!

2010-12-24 @ 19:20:15
Postat av: lillääl

ok jag frågar väl först då ;)..kan jag få en bild på din tattoo min älskade ängel?

pussssssssssar och kramar i massor från mig och lilo

2011-02-20 @ 15:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback